O teście
Test zaliczeniowy dotyczy treści w ramach szkolenia online: Jak robić skuteczną sprzedaż w biznesie medycznym. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest udzielenie odpowiedzi na 15 pytań testowych (wymagane zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi). Zaświadczenie jest generowane automatycznie w postaci PDF. Ilość prób-2.
O szkoleniu
Praktyczny przewodnik budowania relacji nastawionej na pozytywny wynik terapeutyczny relacji z pacjentem. Jak uniknąć błędów komunikacyjnych, od czego zacząć budowanie swojej marki zawodowej Medyka oraz style zachowań pacjentów przedstawione za pomocą konkretnych narzędzi do wdrożenia od zaraz w pracy z pacjentem.
Szkolenie wideo podzielone jest na sześć modułów, każdy moduł składa się z lekcji tematycznych (łącznie 24 lekcje). Do poszczególnych lekcji dołączone są dodatkowe materiały.
Czego dowiesz się ze szkolenia:
- Czym jest wartość 4.0 w relacji Medyk – Pacjent i dlaczego jest tak ważna
- Efektywna praca z różnymi stylami zachowań pacjentów
- Jak uniknąć najczęstszych błędów w komunikacji z pacjentem
- Rekomendacje jako element budujący zaufanie
- Poznasz narzędzia, pozwalające na budowanie efektywnego i angażującego pacjenta
kontaktu terapeutycznego - Od czego zacząć budowanie marki osobistej Medyka i co się na nią składa
Program szkolenia:
WSTĘP
Moduł I Jak rozmawiać z pacjentem? Budowanie relacji opartej na zaufaniu
Moduł II Komunikacja
Moduł III Najczęstsze błędy komunikacyjne
Moduł IV Bazowe narzędzia komunikacji terapeutycznej
Moduł V Grupy chorych wymagających szczególnych technik
Moduł VI Budowanie marki Medyka
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie dla osób pracujących z pacjentem, chcących podnieść skuteczność swojej marki i usług medycznych; dla osób wykonujących zawody medyczne (pielęgniarek, położnych, lekarzy, fizjoterapeutów, opiekunów medycznych itp.) oraz pozostałych członków zespołów interdyscyplinarnych, biorących udział w procesie leczenia t.j. fizjoterapeuta, dietetyk. Materiał dedykowany również zarządzającym w placówkach medycznych, osobom prowadzącym indywidualne/grupowe praktyki.